.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 7 عامل شرارت و درگیری در آمل
فرمانده انتظامی آمل گفت: 7 نفر از عاملان ایجاد ناامنی و شرارت پس از اجرای طرح مقابله با عوامل ناامنی در این شهرستان به دام قانون گرفتار شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، نعمت‌الله آزادی با اشاره به اجرای طرح مقابله با عوامل ایجاد ناامنی و شرارت در این شهرستان، اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره ایجاد ناامنی، شرارت و مزاحمت برای نوامیس مردم توسط افراد شرور موضوع در دستور کار یگان‌های اجرایی و عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از اجرای این مأموریت پلیسی و برگزاری طرح ارتقای امنیت عمومی با هدف برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی تعداد 7 نفر از افرادی که با ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان موجب سلب آسایش و آرامش آنها شده شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: با تشکیل اکیپ‌های ویژه اطلاعاتی و عملیاتی متهمان پس از تجمع در یک سفره‌خانه سنتی طی عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مسؤول از کشف آلات و لوازم شرارت در بازرسی از محل اختفای متهمان خبر داد و بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

آزادی با اشاره به دستگیری باند حرفه‌ای سرقت خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان، ادامه داد: پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت باند سرقت خودرو در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و عوامل کلانتری 12 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سه نفره سرقت خودرو و اماکن خصوصی شدند.

وی با اعلام اینکه پس از هماهنگی با مرجع قضایی مأموران در عملیاتی ضربتی متهمان را حین انتقال یک دستگاه خودروی مسروقه دستگیر کردند، گفت: متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به هشت فقره سرقت خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان آمل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده افراد به مرجع قضایی معرفی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.